Konto wpłaty składek na Akademię  53 1090 2590 0000 0001 4206 3691 Bank Santander.                           Podajemy Imię i Nazwisko, adres, na jakie zajęcia wpłacamy, za który miesiąc, ( wartości składek są podane na dole strony )

Zapraszamy wszystkich chętnych na nasze stałe zajęcia ruchowe. Rozkład naszych zajęć :
Zajęcia wakacyjne każdy poniedziałek i każda środa w godz. 16.00-17.30 Policyjny Klub Sportowy Gwardia ul. Piłsudskiego 5 (wejście od Kopernika).
Zajęcia w ramach Olsztyn aktywnie  - każda niedziela w godz. 8.00-10.00 Park Jakubowy Al. Wojska Polskiego.

Wszystkich chętnych, także tych którzy z nami ćwiczyli w okresie wakacji w ramach akcji Olsztyn aktywnie zapraszamy na stałe zajęcia ruchowe w naszej Akademii. Rozpoczynają się w dniu 4 września 2019r środa w Policyjnym Klubie Sportowym Gwardia ul. Piłsudskiego 5 o godz. 18.00. Zajęcia będą odbywały się w każdy poniedziałek i każdą środę w godz. 18.00 - 19.30. 

Zapraszamy członków naszej Akademii oraz wszystkich chętnych na wycieczkę rowerową - rajd turystyczny ,,Rezerwat Bagno Nadrowskie" w Gminie Olsztynek kolo m. Nadrowo ok 8,2 km od Olsztynka. Termin - niedziela 8 września 2019r. Start Szkoła Podstawowa nr 12 ul. Turowskiego 3. Zapraszam wszystkich. Szczegóły w zakładce Informacja.

               Program zajęć ruchowych Akademii w ramach akcji Olsztyn aktywnie do 1.09.2019:

    Zajęcia w godz. 8.00 – 10.00 w Parku Jakubowym. Są dwie grupy zajęć : - grupa ćwiczeń tradycyjnych i funkcjonalnych i w ramach tej grupy są prowadzone zajęcia systemów Tai Chi Chuan różnych stylów, w tym niezwykle wszechstronnie rozwijająca Praktyka 56 Obrazów Kija Tai Chi Chuan Rodziny He, zajęcia z gimnastyki wzmacniającej Universum, gimnastyki funkcjonalnej Salamandra - system ćwiczeń ogólnosprawnościowych i wzmacniających, gimnastyki Paleo w tym sesje ruchu primitive Sidea i gimnastyki naturale Inciante, trening kardio, ćwiczenia wzmacniające wydolność oddechową i krążeniową ( do tych ćwiczeń potrzebne będą buteleczki po wodzie mineralnej wypełnione grysem kamiennym wg instrukcji jak niżej )ćwiczenia koordynacji ruchu i oddechu oraz regeneracyjne. 
- grupa ćwiczeń Yogi i Pilates - w ramach której jest Praktyka Yogi Life, spokojnego płynnie wykonywanego systemu ćwiczeń opartych na tradycyjnej Yodze i innych ćwiczeniach zdrowotnych rozwijających bardzo bezpiecznie sprawność zdrowotną, siłę i elastyczność całego ciała, kształtująca sylwetkę, system ćwiczeń Pilates bardzo efektywnie wzmacniający całe ciało w najróżniejszych pozycjach, usprawniających ruchomość stawów i kręgosłupa. Bardzo efektywnie poprawia sylwetkę, wzmacnia podstawowe ważne partie mięśniowe ciała w tym mięśnie wewnętrzne-strukturalne.

25.08.2019 niedziela - zajęcia wspólne dla wszystkich - Hata Yoga Harmonium wg programu Akademii - prowadzą instruktorka ćwiczeń wg systemów Yogi i Pilates oraz Główny Instruktor Akademii. Zajęcia trwają aż do pełnego wykonania całej sesji składającej się z 8 modułów :
Przed rozpoczęciem właściwej sesji Hatha Yogi Harmonium wykonamy zestaw ,, Przebudzenie kręgosłupa" - podstawowy zestaw ćwiczeń uruchamiających, rozwijających elastyczność i stabilizujących prace kręgosłupa w pasie taliowo-lędźwiowym. Umożliwia nam w sposób bezpieczny i zdrowy rozwinięcie i pogłębienie elastyczności kręgosłupa w płaszczyźnie podłużnej czyli w skłonach w tył-przód. Oto program naszych zajęć Hatha Yogi Harmonium :
1. Pozycje uruchamiające biodra, pas taliowy i równowagę.
2. Pozycje uruchamiające mięśnie nóg, stawy biodrowe i całego tułowia, układ krążenia i limfatyczny.
3. Pozycje skłonów w tył i w przód uruchamiające elastyczność kręgosłupa w pasie taliowym.
4. Pozycje wzmacniające siłę i elastyczność całego ciała.
5. Pozycje rozciągające w trójkącie równobocznym.
6. Pozycje rozciągające i wzmacniające w klęku i w siadzie.
7. Pozycje rozciągające i wzmacniające w leżeniu tyłem i przodem.
8. Pozycje wzmacniające i stabilizujące sylwetkę.
Na zakończenie terapia kręgosłupa w pozycji leżącej, bezpieczne i spokojne rozciągnięcie statyczne kręgosłupa, przywracające właściwą biologiczną przestrzeń dla kręgów i krążków międzykręgowych. Ta praktyka trwa 5 min.
1.09.2019 - z uwagi na pilny wyjazd Głównego Instruktora zajęcia w grupie systemów tradycyjnych i funkcjonalnych poprowadzą instruktorka treningu funkcjonalnego Iza i treningu motorycznego Agnieszka. Grupa Yogi i Pilates zajęcia wg programu instruktorki.
8.09.2019 - zajęcia w dwóch grupach - grupa udająca się na wycieczkę rowerowa ćwiczymy do godz. 9.00 - w programie mamy Praktykę starego systemu Tai Ki Kung. Wszyscy pozostali do godz. 10.00 ćwiczą z instruktorką systemów funkcjonalnych Izą i instruktorką Yogi i Pilates do wyboru. Grupa rowerzystów - wyjeżdżamy do rezerwatu Bagna Nadrowskie o godz. 9.15.
15.09.2019 - grupa systemów tradycyjnych i funkcjonalnych Praktyka pełnego systemu 56 Form Kija Tai Chi Chuan rodziny He z ZhaoBao. Grupa Yogi - zajęcia z systemów Yogi i Pilates wg programu instruktorki. 
22.09.2019 - grupa systemów tradycyjnych i funkcjonalnych - pełny trening kardio wg programu Akademii z trzema interwałami wydolnościowymi na skakance i pełnym zestawem ćwiczeń wzmacniających, sprawnościowych i utrwalających ruchomość, siłę, kondycje i elastyczność całego ciała. Ten trening podnosi wydolność oddechową i krążeniową, wzmacnia serce, obniża tętno i reguluje ciśnienie, uruchamia układ limfatyczny i zmniejsza nadwagę. Jak zawsze na wstępie zestaw ćwiczeń ,,Przebudzenie kręgosłupa". Trening kardio przywraca biologiczną sprężystość i tężyznę ciała. Grupa Yogi - zajęcia ruchowe na bazie systemów Hatha Yogi i Pilates wg programu instruktorki.

                                             Program wakacyjnych zajęć ruchowych Akademii:

Program zajęć w poniedziałki w godz. 16.00 – 17.30 w sali Policyjnego Klubu Sportowego Gwardia  Al. Piłsudskiego – wejście z tyłu od podwórka od strony ul. Kopernika.
Ćwiczenia ogólnorozwojowe i wzmacniające na bazie wszystkich systemów Akademii prowadzi instruktor Andrzej Wasilak.

Program zajęć w środy w godz. 16.00 – 17.30 w sali Policyjnego Klubu Sportowego Gwardia  Al. Piłsudskiego 5. 
Zajęcia wakacyjne z systemów Tai Chi, gimnastyki ogólnorozwojowej, gimnastyki funkcjonalnej i Hatha Yogi oraz Pilates. Oprócz tego odbywają się treningi gimnastyki Paleo i funkcjonalnej na małej sali z matami z instruktorką systemu Prymitive Izą Piktel dla wszystkich chętnych.
22 08 2019r środa - grupa systemów tradycyjnych i funkcjonalnych - gimnastyka Naturalna - podstawowe aplikacje ruchowe i sesja Inciante. Grupa systemów Yogi i Pilates - zajęcia wg programu instruktorki.
Gimnastyka naturalna pozwala wrócić do funkcjonalności naszego organizmu z lat młodzieńczych, kiedy swobodnie robiliśmy różny dowolny ruch bez ograniczeń. Pozwala świadomie operować ciałem w dowolnej przestrzeni, uruchamiając go w czterech przestrzeniach, ruchomości stawów, siły, kondycji i elastyczności. Jest przystępna i bezpieczna w swoich pozycjach, które wykonywane są na macie w sposób kontrolowany, spokojny i świadomy. 

fizjoterapeuta Toshiki Fukutsudzi

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/metoda-fukutsudzi-japonskie-cwiczenie-odchudzajace-z-recznikiem_44255.html
fizjoterapeuta Toshiki Fukutsudzi

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/metoda-fukutsudzi-japonskie-cwiczenie-odchudzajace-z-recznikiem_44255.html
fizjoterapeuta Toshiki Fukutsudzi

http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/metoda-fukutsudzi-japonskie-cwiczenie-odchudzajace-z-recznikiem_44255.htm

Do ćwiczeń budowania kondycji oddechowej i układu krążenia przygotowujemy buteleczki wypełnione grysikiem. Panowie 0,5l po wodzie mineralnej wypełnioną grysikiem drobnym ogrodowym - waga ok 0,9-1,0 kg, Panie 0,33 l wypełnione także takim grysikiem - waga 0,5-0,6 kg. Można go kupić w sklepach zoologicznych, ogrodniczych. Te ćwiczenia robimy już więc buteleczki są niezbędne.
Przygotowujemy też drążki drewniane o dł 10 cm dłuższej niż nasze ramiona. Zaokrąglone końcówki i wygładzona powierzchnia. Potrzebne będą do ćwiczeń wzmacniających z partnerem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Składki miesięczne na rzecz Stowarzyszenia za udział w stałych zajęciach Akademii w Olsztynie dla grupy stałej:

  • Zajęcia jednego systemu ( albo grupa Yogi/Pilates albo grupa systemów tradycyjnych i funkcjonalnych ) – składka podstawowa na Stowarzyszenie 30 zł miesięcznie (25 zł członkowie Stowarzyszenia, emeryci i renciści, studenci niezarobkujący i młodzież ucząca się )
  • Zajęcia pełne z wszystkich systemów– składka 50 zł miesięcznie (40 zł członkowie Stowarzyszenia, emeryci i renciści , studenci niezarobkujący oraz młodzież ucząca się )

W ramach zajęć ruchowych uczestnicy otrzymują systematycznie wiele kompleksowych materiałów do samodzielnej Praktyki ćwiczeń, materiałów z zakresu edukacji prozdrowotnej, oraz mają bezpłatny dostęp do obszernej biblioteki fachowych artykułów, porad z zakresu medycyny naturalnej, dietetyki prozdrowotnej i leczniczej, porad w zakresie właściwego odżywiania i fitoterapii z zastosowaniem wyłącznie preparatów pochodzenia naturalnego oraz przepisów i sposobów na wspomaganie procesów leczenia najróżniejszych chorób i dolegliwości.

Na to konto wpłacamy składki za udział w zajęciach  53 1090 2590 0000 0001 4206 3691 Bank Santander

Zajęcia zewnętrzne dla innych ośrodków, organizacji pozarządowych, podmiotów gospodarczych w dowolnej formie – 80 zł  brutto za godzinę zajęć + zwrot  kosztów dojazdu wg obowiązującej na dzień zajęć ryczałtowej stawki zwrotu kosztów za używanie samochodu prywatnego do celów służbowych 0,8353 zł/km drogi przyjazdu (w jednym wynagrodzeniu w formie umowy zlecenia z instruktorem ).

OneDrive